Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI (2008.10-2011.03) 190km » 9005232 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.8 Fsi (2008.10-2011.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 9005232 SASIC

9005232 Sworzeń wahacza SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

9005232

producent:

SASIC

Status produktu: Artykuł wychodzący
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
dla numeru OE82446499
nr EAN3660872330871
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 9005232 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 13mm) pasuje do: FIAT CROMA, LANCIA THEMA 1.6-3.0 11.84-12.96
numery OEM:
FIAT      82398170
FIAT      82446499
LANCIA      82398170
LANCIA      82446499

Zastosowanie Sworzeń wahacza 9005232 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.