Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Mitsubishi SAPPORO II (A16_A) 2.0 GSR (A164A) (1980.08-1984.09) 112km » SBH6380 sasic
wybrany samochód: 
Mitsubishi Sapporo Ii (a16_a) 2.0 Gsr (a164a) (1980.08-1984.09) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny SBH6380 SASIC

SBH6380 Przewód hamulcowy elastyczny SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

SBH6380

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]340
Rozmiar gwintu 1M10X100
Rozmiar gwintu 2M10X100
dla numeru OE171611701L
nr EAN3660872336538
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny SBH6380 SASIC

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 340mm, M10x1/M10x1) pasuje do: AUDI 100 C3, 80 B2, 80 B3, 90 B2, 90 B3, COUPE B2, SEAT TOLEDO I, TOLEDO II, TOLEDO III, VW GOLF II 1.1-2.5D 08.78-05.09
numery OEM:
AUDI      171611701L
AUDI      191611701
SEAT      171611701L
SEAT      191611701
VOLKSWAGEN      171611701L
VOLKSWAGEN      191611701

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny SBH6380 SASIC w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.