Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Citroën JUMPY I (U6U_) 1.9 D (1995.10-1998.08) 69km » SBH6389 sasic
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I (u6u_) 1.9 D (1995.10-1998.08) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny SBH6389 SASIC

SBH6389 Przewód hamulcowy elastyczny SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

SBH6389

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]465
Rozmiar gwintu 1M10X100
Rozmiar gwintu 2M10X100
dla numeru OE291611775
nr EAN3660872336620
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny SBH6389 SASIC

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 465mm, M10x1/M10x1) pasuje do: VW LT 28-35 I, LT 40-55 I, TRANSPORTER T3 1.9-2.7D 04.75-06.96
numery OEM:
VOLKSWAGEN      291611775

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny SBH6389 SASIC w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.