Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Renault GRAND SCÉNIC IV (R9_) 1.5 dCi 95 Hybrid Assist (R9A3) (2016-2023) 95km » 87088 sidem
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Iv (r9_) 1.5 Dci 95 Hybrid Assist (r9a3) (2016-2023) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 87088 SIDEM

87088 Sworzeń wahacza SIDEM

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87088

dostawca:

SIDEM

Status produktu: Artykuł wychodzący
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Zbieżność stożka1/8
Wymiar stożka [mm]16,2
średnica zewnętrzna [mm]40
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoR10080
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającawymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN5413978154173
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 87088 SIDEM

numery OEM:
HYUNDAI      55130 34A00
HYUNDAI      55130 34A01
HYUNDAI      55130 37000

Zastosowanie Sworzeń wahacza 87088 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 87088 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.