
| Długość [mm] | 1670 |
| Szerokość [mm] | 21,36 |
| Kolor | czarny |
| Ilość żeber | 6 |
| Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| nr EAN | 7316574720828 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1670 SKF
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
C2Z13672, CX238620AA
5750YH
5750YH
9091602516, 9091602727
1383663, 1434283, 1723603, 6C1Q6C301CB, 6C1Q6C301CC, AC1Q6C301CA
6000611039, 9658144480, 9662806680
9091602727
1340A158, 1340A193
| ALFA ROMEO | 6000611039 | |
| CITROËN | 5750.YH | |
| FIAT | 6000611039 | |
| FIAT | 9658144480 | |
| FIAT | 9662806680 | |
| FORD | 1383663 | |
| FORD | 1434283 | |
| FORD | 1723603 | |
| FORD | 6C1Q 6C301 CB | |
| FORD | 6C1Q 6C301 CC | |
| FORD | AC1Q-6C301-CA | |
| JAGUAR | C2Z13672 | |
| JAGUAR | CX23 8620 AA | |
| LANCIA | 6000611039 | |
| MITSUBISHI | 1340A158 | |
| MITSUBISHI | 1340A193 | |
| PEUGEOT | 5750.YH | |
| TOYOTA | 90916-02516 | |
| TOYOTA | 90916-02727 | |
| LEXUS | 90916-02727 |
Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1670 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1670 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.