Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » DPF355.14K1 snr

Koło pasowe, wał korbowy DPF355.14K1 SNR

DPF355.14K1 Koło pasowe, wał korbowy SNR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DPF355.14K1

producent:

SNR

Ilość żeber 7
Masa [g] 3038
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 147
Szerokość 1 [mm] 31
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521499517
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
DPF355.14 Koło pasowe, wał korbowy
VIS Śruba
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy DPF355.14K1 SNR

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 7, ze śrubami) pasuje do: OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT ESPACE IV, MASTER II, TRAFIC II, VEL SATIS 2.2D/2.5D 12.97-

Koło pasowe, wał korbowy DPF355.14K1 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy DPF355.14K1 producenta SNR

RENAULT

8200207435, 8200458171, 8200555549, 8200664350, 8200802666

OPEL

4416535, 4433564

numery OEM:
OPEL      4416535
OPEL      4433564
RENAULT      8200207435
RENAULT      8200458171
RENAULT      8200555549
RENAULT      8200664350
RENAULT      8200802666
VAUXHALL      93188615

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy DPF355.14K1 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy DPF355.14K1 SNR:

Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.