| Liczba zębów 1 | 149 |
| Liczba pasków | 1 |
| Liczba rolek kierunkowych | 2 |
| Masa [g] | 2795 |
| Szerokość 1 [mm] | 25,4 |
| nr EAN | 3413521183492 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.090 SNR
| CITROËN | 0816-54 | |
| CITROËN | 0818-19 | |
| CITROËN | 0830-14 | |
| CITROËN | 0830-63 | |
| CITROËN | 1201-55 | |
| CITROËN | 1201-A7 | |
| CITROËN | 1201-C1 | |
| CITROËN | 1201-C5 | |
| CITROËN | 1201-C6 | |
| CITROËN | 1201-E0 | |
| CITROËN | 96047088 | |
| CITROËN | 96103370 | |
| FIAT | 71739918 | |
| FIAT | 9001334480 | |
| FIAT | 9400818199 | |
| FIAT | 9400830379 | |
| FIAT | 9569623880 | |
| FIAT | 9604708880 | |
| FIAT | 9629110980 | |
| LANCIA | 71739918 | |
| LANCIA | 9400818199 | |
| LANCIA | 9400830379 | |
| LANCIA | 9569623880 | |
| LANCIA | 9604708880 | |
| LANCIA | 9629110980 | |
| MG | LHV100250 | |
| NISSAN | 13077-6F901 | |
| PEUGEOT | 0816-54 | |
| PEUGEOT | 0818-19 | |
| PEUGEOT | 0830-14 | |
| PEUGEOT | 0830-63 | |
| PEUGEOT | 1201-55 | |
| PEUGEOT | 1201-A7 | |
| PEUGEOT | 1201-C1 | |
| PEUGEOT | 1201-C5 | |
| PEUGEOT | 1201-C6 | |
| PEUGEOT | 1201-E0 | |
| PEUGEOT | 1201.54 | |
| ROVER | LHV100250 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.090 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.090 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.