Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1M008TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1M008TT THERMOTEC

D1M008TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1M008TT
154.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1M008TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1M008TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), DAEWOO KORANDO, MUSSO 1.8-3.2 10.82-

Pompa cieczy chłodzącej D1M008TT ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1M008TT producenta THERMOTEC

MERCEDES-BENZ

1022000520, 1022000620, 1022000920, 1022003901, 1022004901, 1022005001, 1022006201

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1022000520
MERCEDES-BENZ      1022000620
MERCEDES-BENZ      1022000920
MERCEDES-BENZ      1022003901
MERCEDES-BENZ      1022004901
MERCEDES-BENZ      1022005001
MERCEDES-BENZ      1022006201
BUGATTI      PA6801
BUGATTI      PA6805

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1M008TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.