Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1R021TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1R021TT THERMOTEC

D1R021TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1R021TT
Pompa cieczy chłodzącej D1R021TT
D1R021TT
89.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1R021TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1R021TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, MODUS 1.0-1.6 01.96-

Pompa cieczy chłodzącej D1R021TT ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1R021TT producenta THERMOTEC

RENAULT

7700864596, 7701041348, 7701478924, 7703002053, 8200037686, 8200088660, 8200088663, 8200266947, 8200397735

numery OEM:
RENAULT      7700864596
RENAULT      7701041348
RENAULT      7701478924
RENAULT      7703002053
RENAULT      8200037686
RENAULT      8200088660
RENAULT      8200088663
RENAULT      8200266947
RENAULT      8200397735
BUGATTI      PA7717

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1R021TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.