Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1S006TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1S006TT THERMOTEC

D1S006TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1S006TT
Pompa cieczy chłodzącej D1S006TT
D1S006TT
124.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1S006TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1S006TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, VW LUPO I 1.0/1.4 10.98-05.03

Pompa cieczy chłodzącej D1S006TT ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1S006TT producenta THERMOTEC

SKODA

047121013K, 047121013L, 047121013M, 047121013P, 047121013R

numery OEM:
SKODA      047121013K
SKODA      047121013L
SKODA      047121013M
SKODA      047121013P
SKODA      047121013R
BUGATTI      PA10059
BUGATTI      PA8711

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1S006TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.