
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Ilość na oś | 2 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 13 |
| Szerokość [mm] | 24 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 108 150 TOPRAN
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
1J0407181, 1J0407181A
1J0407181, 1J0407181A
1J0407181, 1J0407181A
1J0407181, 1J0407181A
| AUDI | 1J0 407 181 | |
| AUDI | 1J0 407 181A | |
| SEAT | 1J0 407 181 | |
| SEAT | 1J0 407 181A | |
| SKODA | 1J0 407 181 | |
| SKODA | 1J0 407 181A | |
| VOLKSWAGEN | 1J0 407 181 | |
| VOLKSWAGEN | 1J0 407 181A |
Zastosowanie Tuleja wahacza 108 150 TOPRAN w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.