Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Citroën JUMPY II Furgon 1.6 HDi 90 8V (2007.01-2016.03) 90km » 207 371 topran
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii Furgon 1.6 Hdi 90 8v (2007.01-2016.03) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 207 371 TOPRAN

207 371 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

207 371

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 207 371 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego przód L/P (1182mm/945mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-
numery OEM:
NISSAN      3640 200 QAA
OPEL      44 03 487
OPEL      44 18 463
OPEL      45 00 250
RENAULT      7700 311 216
RENAULT      8200 021 935
RENAULT      8200 694 124
VAUXHALL      09111487
VAUXHALL      09160550
VAUXHALL      93193020

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 207 371 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.