Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 631 442 topran

Zacisk hamulca 631 442 TOPRAN

631 442 Zacisk hamulca TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

631 442

producent:

TOPRAN

parzyste numery artykułów 631 441
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z żeliwa
System hamulcowy BOSCH
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 631 442 TOPRAN

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: DS DS 3, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C-ELYSEE, C2, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 I, C3 II, C3 III, C3 PICASSO 1.0-Electric 06.96-

Zacisk hamulca 631 442 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Zacisk hamulca 631 442 producenta TOPRAN

CITROËN

4400R7, 441068

PEUGEOT

4400R7, 441068

numery OEM:
CITROËN      4400 R7
CITROËN      4410 68
PEUGEOT      4400 R7
PEUGEOT      4410 68
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 631 442 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.