Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 02.37.054 trucktec automotive gmbh

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.054 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.37.054 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

02.37.054

dla numeru OE 003 466 9301

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.054 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.054 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.054 producenta TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

MERCEDES-BENZ

0034669301, 3466930180, A0034669301, A3466930180

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 466 9301
MERCEDES-BENZ      346 693 0180
MERCEDES-BENZ      A003 466 9301
MERCEDES-BENZ      A346 693 0180
zamienniki:
8001 624
brak
ZF Parts
54392
brak
SPIDAN
QSRPA988
brak
QUINTON
V30-1833
brak
VAICO

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.054 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.