Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 08.37.072 trucktec automotive gmbh

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 08.37.072 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

08.37.072 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

08.37.072

dla numeru OE 32 41 1 095 749
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 08.37.072 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
BMW      32 41 1 095 155
BMW      32 41 1 095 748
BMW      32 41 1 095 749
BMW      32 41 6 750 938
BMW      32 41 6 754 172
BMW      32 41 6 756 575
BMW      32 41 6 756 930
BMW      32 41 6 757 465
BMW      32 41 6 761 876

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 08.37.072 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.