Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Toyota HIACE IV Furgon (__H1_, __H2_) 2.5 D-4D 4WD (KLH18, KLH28) (2001.08-2004.08) 88km » BWB104 trw
wybrany samochód: 
Toyota Hiace Iv Furgon (__h1_, __h2_) 2.5 D-4d 4wd (klh18, Klh28) (2001.08-2004.08) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWB104 TRW

BWB104 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWB104

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWB104

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica [mm]15,9
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937008667
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWB104 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FIAT TIPO, UNO 1.1/1.4/1.6 07.87-06.06
numery OEM:
FIAT      793 438
zamienniki:
350962
brak
VALEO
R15027A1
brak
FTE automotive GmbH
3004
brak
Car S.p.A (InterCar)
FHW008
brak
FERODO
21497
brak
LEMFÖRDER
5002104
brak
GIRLING
802333
brak
NK
8AW 355 531-621
brak
HELLA

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWB104 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWB104 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWB104zobacz instrukcję montażu BWB104

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.