Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWF198 trw

Cylinderek hamulcowy BWF198 TRW

BWF198 Cylinderek hamulcowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF198

producent:

TRW

Średnica [mm] 20,6
nr EAN 3322937014491

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF198 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DAIHATSU CHARMANT, TOYOTA CARINA II, CARINA III, CELICA, COROLLA, CORONA, CRESSIDA, LITEACE, MODEL F 1.3-2.4D 07.77-04.92
numery OEM:
DAIHATSU      47550-19135-000
DAIHATSU      47550-29115
TOYOTA      47550-12060
TOYOTA      47550-19135
TOYOTA      47550-20031
TOYOTA      47550-22050
TOYOTA      47550-22070
TOYOTA      47550-29025
TOYOTA      47550-29026
TOYOTA      47550-29035
TOYOTA      47550-29115
TOYOTA      47550-29135
zamienniki:
0 986 475 574
brak
BOSCH
0 986 AB8 047
brak
BOSCH
04-0064
brak
METELLI CIFAM
A 12 414
brak
BREMBO
FHW4317
brak
FERODO
3886
brak
Car S.p.A (InterCar)
5005198
brak
GIRLING
804507
brak
NK
F 026 002 012
brak
BOSCH

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF198 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF198 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWF198zobacz instrukcję montażu BWF198

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.