Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Audi A5 (8T3) 3.2 FSI quattro (2007.06-2012.03) 265km » DB4134 trw
wybrany samochód: 
Audi A5 (8t3) 3.2 Fsi Quattro (2007.06-2012.03) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4134 TRW

DB4134 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4134
Bęben hamulcowy DB4134
DB4134
trw DB4134 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4134 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4134

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego200,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]35
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
nr EAN3322937075904
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4134 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CHEVROLET CORSA, TIGRA, OPEL CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.7D 03.93-12.02
numery OEM:
OPEL      4 18 025
OPEL      4 18 051
OPEL      90425920
OPEL      90509107
VAUXHALL      4 18 025
VAUXHALL      90425920
VAUXHALL      90509107
CHEVROLET      4 18 025
CHEVROLET      90425920
CHEVROLET      90509107

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4134 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4134 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.