Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4301 trw

Bęben hamulcowy DB4301 TRW

DB4301 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4301
Bęben hamulcowy DB4301
DB4301
trw DB4301 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4301 trw
Bęben hamulcowy DB4301 trw
Bęben hamulcowy DB4301 trw
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4301

producent:

TRW

Średnica bębna hamulcowego 200
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 201
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 34
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
nr EAN 3322937322657

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4301 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: OPEL CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.0-1.7D 09.00-06.12

Bęben hamulcowy DB4301 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Bęben hamulcowy DB4301 producenta TRW

OPEL

24401369, 418000, 9004416, 9196287

numery OEM:
OPEL      24401369
OPEL      4 18 000
OPEL      90 04 416
OPEL      9196287
VAUXHALL      24401369
VAUXHALL      4 18 000
VAUXHALL      90 04 416
VAUXHALL      9196287

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4301 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4301 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.