Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 3.0 (2001.08-2005.01) 220km » GBS2777 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 3.0 (2001.08-2005.01) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik ABS przód L/P GBS2777 TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

GBS2777

producent:

TRW

Jednostkaszt.
Długość [mm]79
Rodzaj czujnikaAktywny czujnik
Lokalizacja w auciez przodu, z lewej, z prawej
EAN3322938515904
StanFabrycznie nowy
Jednostkaszt.
Długość [mm]79
Rodzaj czujnikaAktywny czujnik
Lokalizacja w auciez przodu, z lewej, z prawej
EAN3322938515904
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik ABS przód L/P GBS2777 TRW

Czujnik ABS przód L/P pasuje do: VOLVO C40, EC40, EX40, S60 III, S90 II, V60 II, V90 II, XC60 II, XC90 II, POLESTAR POLESTAR 1, POLESTAR 2 2.0-Electric 09.14-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Czujnik ABS przód L/P GBS2777 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik ABS przód L/P GBS2777 TRW:

Roksana, Golczewo
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.