Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH1825 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH1825 TRW

GCH1825 Cięgło, hamulec postojowy TRW

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH1825

dostawca:

TRW

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Sekcja część tylna
Długość [mm] 1640
parzyste numery artykułów GCH1826
nr EAN 3322937252695

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH1825 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L (1640mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (W124), /8 (W115) 2.0-3.0D 01.68-08.89
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      123 420 04 85
MERCEDES-BENZ      A 123 420 04 85
zamienniki:
FBS07007
brak
FTE automotive GmbH
8AS 355 661-791
brak
HELLA
FHB431139
brak
FERODO

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH1825 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH1825 TRW:

Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.