Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Daewoo PRIMA 440 (2008-???) 440km » GCH2679 trw
wybrany samochód: 
Daewoo Prima 440 (2008-???) 440km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy GCH2679 TRW

GCH2679 Cięgło, hamulec postojowy TRW

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH2679

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość 1/Długość 2 [mm]1690/1450
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Sekcjaczęść tylna
parzyste numery artykułówGCH2678
nr EAN3322937914814
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH2679 TRW

Linka hamulca ręcznego tył P (1690mm/1450mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: SUZUKI VITARA 1.6 07.90-03.99
numery OEM:
SUZUKI      54410-56B00
SUZUKI      54410-56B60

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH2679 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH2679 TRW:

Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.