Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1386DTE trw

Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1386DTE TRW

GDB1386DTE Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC TRW
trw GDB1386DTE
Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1386DTE
97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23130, 23131

numer części:

GDB1386DTE

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Długość [mm] 146
Wysokość [mm] 54,7
Grubość [mm] 19,8
Układ hamulcowy Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu
Układ hamulcowy również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Okładzina hamulcowa bez ściętych kantów
Oznaczenie kontrolne E9 90R-02A1062/1183
nr EAN 3322938206574

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1386DTE TRW

Klocki hamulcowe kpl. ceramiczne przód , pasuje do: AUDI A2, A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO II, TOLEDO III, SKODA FABIA I 1.2-3.2 09.96-

Klocki hamulcowe GDB1386DTE mają zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE klocków hamulcowych GDB1386DTE producenta TRW

SEAT

1J0698151E, 1J0698151F, 1J0698151G, 1K0698151K

SKODA

1J0698151E, 1J0698151F, 1J0698151G, 1K0698151K

AUDI

1J0698151E, 1J0698151F, 1J0698151G, 1K0698151K

VOLKSWAGEN

1J0698151E, 1J0698151F, 1J0698151G, 1K0698151K

numery OEM:
AUDI      1J0 698 151 E
AUDI      1J0 698 151 F
AUDI      1J0 698 151 G
AUDI      1K0 698 151 K
SEAT      1J0 698 151 E
SEAT      1J0 698 151 F
SEAT      1J0 698 151 G
SEAT      1K0 698 151 K
SKODA      1J0 698 151 E
SKODA      1J0 698 151 F
SKODA      1J0 698 151 G
SKODA      1K0 698 151 K
VOLKSWAGEN      1J0 698 151 E
VOLKSWAGEN      1J0 698 151 F
VOLKSWAGEN      1J0 698 151 G
VOLKSWAGEN      1K0 698 151 K
FAW-VW      L1J0698151D
FAW-VW      L1KD698151F
zamienniki:
30 91 6330
brak
SWAG Autoteile GmbH
30 91 6332
brak
SWAG Autoteile GmbH
168986
brak
VALEO
597291
brak
VALEO
597329
brak
VALEO
363702161202
brak
MAGNETI MARELLI
363702161106
brak
MAGNETI MARELLI
363702161111
brak
MAGNETI MARELLI
2313191
brak
TEXTAR
FQT1398
brak
FERODO
FQT1635
brak
FERODO
F 03B 150 285
brak
BOSCH
224774
brak
NK
V10-8110
brak
VAICO
V10-8110-1
brak
VAICO
37155 OE
brak
A.B.S.
601120
brak
VALEO
8633.01
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1386DTE TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, DTEC COTEC GDB1386DTE TRW:

Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
Bardzo dobry produkt
Adam,
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
Dariusz, WARSZAWA
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-07-30
 5/5
Klocki już hamują pasowały, jak trzeba wszystko ok, na ewent. ocenę trwałości trzeba trochę poczekać..!
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAN, KALWARIA ZEBRZYDOWSKA
2018-09-05
 5/5
Zakładam te klocki hamulcowe po raz kolejny do swojego samochodu i cały czas jestem zadowolony. Nie niszczą tarcz i przejeżdżam na nich ponad 40 tys km
Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SERHII, GDYNIA
2023-08-07
 5/5
Wszystko pasuje do Volkswagen Passat b8 2.0tdi
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
Grzegorz, Tychy
2022-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał,
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Kupuję w tym sklepie od lat. Nigdy się nie zawiodłem polecam klocki GDB1611 producenta trw
Janusz, Wyszków
2019-12-02
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Mikołajki
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patrycja, Szczecin
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2019-12-17
 5/5
zamontowałem w swoim samochodzie focusie i cichutko chodzą, jestem zadowolony, polecam
Paweł, Warszawa
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WITOLD, GŁUBCZYCE
2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Kamil, Wrocław
2020-04-14
 5/5
na razie ok
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
KRZYSZTOF, OSTRÓDA
2024-11-27
 5/5
pasują i są markowe
Radosław, Miastko
2020-04-13
 5/5
Jest ok
zobacz instrukcję montażu GDB1386DTEzobacz instrukcję montażu GDB1386DTE
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.