Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1437 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1437 TRW

GDB1437 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1437
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1437
GDB1437
trw GDB1437 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1437 trw
109.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

21945

numer części:

GDB1437

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 119,0
Wysokość [mm] 69,5
Grubość [mm] 16,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01107/055
nr EAN 3322937282630

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1437 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód (z dodatkami, ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: AUDI A4 B5, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I 1.0-2.0 02.86-07.05

Klocki hamulcowe GDB1437 mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE klocków hamulcowych GDB1437 producenta TRW

VOLKSWAGEN

1HM698151, 1HM698151A, 357698151E, 533698151, 6N0698151A, 6N0698151B

SEAT

1HM698151, 1HM698151A, 357698151E, 533698151, 6N0698151B

numery OEM:
AUDI      1HM 698 151
AUDI      1HM 698 151 A
AUDI      533 698 151
SEAT      1HM 698 151
SEAT      1HM 698 151 A
SEAT      357 698 151 E
SEAT      533 698 151
SEAT      6N0 698 151 B
SKODA      1HM 698 151
SKODA      533 698 151
SKODA      6N0 698 151 B
VOLKSWAGEN      1HM 698 151
VOLKSWAGEN      1HM 698 151 A
VOLKSWAGEN      357 698 151 E
VOLKSWAGEN      533 698 151
VOLKSWAGEN      6N0 698 151 A
VOLKSWAGEN      6N0 698 151 B
zamienniki:
30 91 6046
brak
SWAG Autoteile GmbH
168973
brak
VALEO
597261
brak
VALEO
597141
brak
VALEO
551616
brak
VALEO
35-0140
brak
KAGER
109 478
brak
TOPRAN
363702161038
brak
MAGNETI MARELLI
363702161404
brak
MAGNETI MARELLI
FSL1312
brak
FERODO
FQT1312
brak
FERODO
FQT774
brak
FERODO
181156
brak
ICER
F 03B 150 270
brak
BOSCH
1501224746
brak
SBS
V10-8136
brak
VAICO
V10-8136-1
brak
VAICO
37011 OE
brak
A.B.S.
8631.00
brak
REMSA
8631.03
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1437 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1437 TRW:

Eugeniusz, Ożarów Mazowiecki
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał,
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Wieszowa
2023-06-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartosz, Cieszyn
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Tryszczyn
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
Marcin, Puszno Godowskie
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-10-12
 5/5
ok
Dariusz, WARSZAWA
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Rafał, Czosnów
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Górsk
2023-01-03
 5/5
OK
Robert, Kasinka Mała
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Dragacz
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
Grzegorz, Gdynia
2022-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Bydgoszcz
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zygmunt, Nowy Sącz
2023-11-08
 5/5
OK!!
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Grzegorz, Milanówek
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
zobacz instrukcję montażu GDB1437zobacz instrukcję montażu GDB1437

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.