Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ235 trw

Sworzeń wahacza JBJ235 TRW

JBJ235 Sworzeń wahacza TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ235

producent:

TRW

Długość [mm] 63,5
średnica zewnętrzna [mm] 38
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 3322937897483

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ235 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 38mm, z dodatkami) pasuje do: PORSCHE 924, 944; VW CADDY I, GOLF I, JETTA I, SCIROCCO 1.1-3.0 02.74-04.93
numery OEM:
AUDI      175 407 255
AUDI      175 407 256
PORSCHE      171 407 365 F
PORSCHE      171 407 365 G
PORSCHE      477 407 365 B
SEAT      175 407 255
SEAT      175 407 256
SKODA      175 407 255
SKODA      175 407 256
VOLKSWAGEN      171 407 365 F
VOLKSWAGEN      171 407 365 G
VOLKSWAGEN      175 407 255
VOLKSWAGEN      175 407 256

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ235 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ235 TRW:

Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.