Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ894 trw

Sworzeń wahacza JBJ894 TRW

JBJ894 Sworzeń wahacza TRW
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ894

producent:

TRW

Długość [mm] 72,8
Średnica [mm] 42,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Wymiar gwintu M12x1.75
nr EAN 3322938108083
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ894 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 42,5mm, z dodatkami) pasuje do: DODGE CALIBER, JEEP COMPASS, PATRIOT 1.8-2.4LPG 06.06-

Sworzeń wahacza JBJ894 ma zastosowanie do modeli samochodów

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Sworzeń wahacza JBJ894 producenta TRW

JEEP

5105040AB, 5105040AC, 5105040AD, 5105040AE, 5105040AF, 5105040AG, 5105040AH, 5105041AB, 5105041AC, 5105041AD, 5105041AE, 5105041AF, 5105041AG, 5105041AH

DODGE

5105040AB, 5105040AC, 5105040AD, 5105040AE, 5105040AF, 5105040AG, 5105040AH, 5105041AB, 5105041AC, 5105041AD, 5105041AE, 5105041AF, 5105041AG, 5105041AH

numery OEM:
DODGE      5105040AB
DODGE      5105040AC
DODGE      5105040AD
DODGE      5105040AE
DODGE      5105040AF
DODGE      5105040AG
DODGE      5105040AH
DODGE      5105041AB
DODGE      5105041AC
DODGE      5105041AD
DODGE      5105041AE
DODGE      5105041AF
DODGE      5105041AG
DODGE      5105041AH
JEEP      5105040AB
JEEP      5105040AC
JEEP      5105040AD
JEEP      5105040AE
JEEP      5105040AF
JEEP      5105040AG
JEEP      5105040AH
JEEP      5105041AB
JEEP      5105041AC
JEEP      5105041AD
JEEP      5105041AE
JEEP      5105041AF
JEEP      5105041AG
JEEP      5105041AH

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ894 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ894 TRW:

Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.