Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR358 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR358 TRW

JPR358 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR358
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR358
JPR358
trw JPR358 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
565.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:9 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR358

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937430499

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR358 TRW

Koszt kaucji: 1,055.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD MONDEO III 2.0D/2.2D 10.00-03.07

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR358 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR358 producenta TRW

FORD

1117631, 1357629, 1475652, 4120386, 4130156, 4173225, RXS71J3A674BF, XS713A674BB, XS713A674BC, XS713A674BD, XS713A674BE, XS713A674BF

numery OEM:
FORD      1117631
FORD      1357629
FORD      1475652
FORD      4120386
FORD      4130156
FORD      4173225
FORD      RXS7-1J3A674-BF
FORD      XS71-3A674-BB
FORD      XS71-3A674-BC
FORD      XS71-3A674-BD
FORD      XS71-3A674-BE
FORD      XS71-3A674-BF

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR358 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.