Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR377 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 TRW

JPR377 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR377
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377
JPR377
trw JPR377 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 trw
495.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR377

producent:

TRW

Ø koła pasowego [mm] 136
Kształt adaptera okrągły
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Ograniczenia producenta SAGINAW
Ilość żeber 6
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Odstęp adaptera od pompy [mm] 27
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem
Ciśnienie [bar] 100
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937496143
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 TRW

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: CITROEN XSARA PICASSO PEUGEOT 206, 206+ 1.1-1.6 09.98-

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 producenta TRW

PEUGEOT

40074E, 4007KJ, 4007KX

numery OEM:
CITROËN      4007 KX
PEUGEOT      4007 4E
PEUGEOT      4007 KJ
PEUGEOT      4007 KX
zamienniki:
QSRPA354
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR377 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.