Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1028 trw

Przekładnia kierownicza JRP1028 TRW

JRP1028 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1028
Przekładnia kierownicza JRP1028

    Ocena:
numer części:

JRP1028

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Ograniczenia producenta ZF
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Długość [mm] 1150
Liczba otworów do mocowania 2
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937736331

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1028 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER TRW JRP1028 BMW X5 00-
numery OEM:
BMW      32 10 6 763 343
BMW      32 13 6 751 153
BMW      32 13 6 751 283
BMW      32 13 6 760 114
BMW      32 13 6 761 822
BMW      32 13 6 769 267
BMW      32 13 6 769 268
BMW      6 751 153
BMW      6 751 283
BMW      6 760 114
BMW      6 761 822
BMW      6 763 343
BMW      6 769 267
BMW      6 769 268

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1028 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.