Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi 100 C2 sedan (431, 433, 434) 1.9 (1982.08-1982.09) 100km » JRP1042 trw
wybrany samochód: 
Audi 100 C2 Sedan (431, 433, 434) 1.9 (1982.08-1982.09) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP1042 TRW

JRP1042 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1042
Przekładnia kierownicza JRP1042

    Ocena:
numer części:

JRP1042

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Ograniczenia producentaTRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
Długość całkowita [mm]1120
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.bez zazębienia
Łącznik rurOpaska zaciskowa
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej42
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,8
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5
Suw [mm]134
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937735686
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1042 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (z czujnikiem) pasuje do: VOLVO XC90 I 2.4D/2.5/2.9 10.02-09.14
numery OEM:
VOLVO      36000009
VOLVO      36000259
VOLVO      36002385
VOLVO      36050013
VOLVO      8602659
VOLVO      8603407
VOLVO      8603457

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1042 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP1042zobacz instrukcję montażu JRP1042

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.