Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Fiat DUCATO Autobus (230_) 1.9 TD Combinato (1994.08-2002.04) 80km » PHB112 trw
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Autobus (230_) 1.9 Td Combinato (1994.08-2002.04) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHB112 TRW

PHB112 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHB112
Przewód hamulcowy elastyczny PHB112
PHB112

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHB112

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]360
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint zewn.
Rozmiar gwintu 2M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN3322935300466
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHB112 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 360mm, M10x1/M10x1) pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 200 C2, 200 C3, QUATTRO, VW GOLF I, SCIROCCO 1.1-2.2 02.74-09.91
numery OEM:
AUDI      171 611 701 A
AUDI      431 611 707 A
AUDI      433 611 707
AUDI      443 611 707
AUDI      443 611 775 C
SEAT      171 611 701 A
SKODA      171 611 701 A
VOLKSWAGEN      171 611 701 A
VOLKSWAGEN      433 611 707
VOLKSWAGEN      443 611 707
VOLKSWAGEN      443 611 775 C
zamienniki:
440019018109
brak
MAGNETI MARELLI
440019018505
brak
MAGNETI MARELLI
T 85 057
brak
BREMBO
330.50.2.0
brak
FTE automotive GmbH
SL 2849
brak
A.B.S.
03.5134-0332.3
brak
ATE
HBS4137
brak
QUINTON
9002112
brak
GIRLING

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHB112 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHB112 TRW:

Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.