Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Iveco DAILY V Furgon 35C17, 35S17, 40C17, 45C17, 50C17, 60C17, 65C17, 70C17 (2011.09-2014.02) 170km » PMF361 trw
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 35c17, 35s17, 40c17, 45c17, 50c17, 60c17, 65c17, 70c17 (2011.09-2014.02) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF361 TRW

PMF361 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMF361

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]20,6
nr EAN3322937053995
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF361 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: BMW 5 (E39), 7 (E38) 2.0-5.4 03.94-05.04
numery OEM:
BMW      1 161 873
BMW      1 163 406
BMW      34 31 1 161 873
BMW      34 31 1 163 406
BMW      34 31 6 764 190
BMW      6 764 190
zamienniki:
0 986 480 604
brak
BOSCH
H209064.0.1
brak
FTE automotive GmbH
5382
brak
Car S.p.A (InterCar)
4005361
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF361 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.