Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën DS4 (NX_) 1.6 THP 155 (2011.04-2015.07) 156km » PMH631 trw
wybrany samochód: 
Citroën Ds4 (nx_) 1.6 Thp 155 (2011.04-2015.07) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH631 TRW

PMH631 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMH631

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaDELCO
Średnica 1 [mm]22,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez zbiornika płynu hamulcowego
nr EAN3322937279340
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH631 TRW

numery OEM:
DAEWOO      426253

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH631 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.