Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Fiat DUCATO Furgon (280_) 2.0 (1982.01-1990.08) 79km » PMK487 trw
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Furgon (280_) 2.0 (1982.01-1990.08) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK487 TRW

PMK487 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK487

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Średnica 2 [mm]19,1
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ilość połączeń3
Ograniczenia producentaATE
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937186518
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK487 TRW

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 430 33 01
MERCEDES-BENZ      005 430 26 01
MERCEDES-BENZ      54302601
MERCEDES-BENZ      A 004 430 33 01
MERCEDES-BENZ      A 005 430 26 01
zamienniki:
0 986 480 719
brak
BOSCH
H19870.0.1
brak
FTE automotive GmbH
41839
brak
A.B.S.
4007487
brak
GIRLING
8AM 355 500-431
brak
HELLA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK487 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.