Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi N (2020-???) 204km » PMK942 trw
wybrany samochód: 
Hyundai I20 Iii (bc3, Bi3) 1.6 T-gdi N (2020-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK942 TRW

PMK942 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK942

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]23,8
Wymiar gwintuM10x1
Ilość połączeń4
nr EAN3322938269951
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK942 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: FORD FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, PUMA 1.3/1.4/1.7 02.96-08.03
numery OEM:
FORD      1015252
FORD      1031617
FORD      96FB-2140-JA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK942 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.