Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PML468 trw

Pompa hamulcowa PML468 TRW

PML468 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML468

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Średnica 1 [mm] 25,4
Rozmiar gwintu 1 M10
Rozmiar gwintu 2 M12
Materiał Żeliwo
Ilość połączeń 4
nr EAN 3322937872602
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez PML427

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML468 TRW

POMPA HAM LUCAS PML468 NISSAN PRIMASTAR 01-
numery OEM:
NISSAN      46010-00QAU
zamienniki:
H25965.3.1
brak
FTE automotive GmbH
5767
brak
Car S.p.A (InterCar)
FHM1397
brak
FERODO
4008468
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML468 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.