| po montażu wymagany pomiar geometrii osi | |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| średnica zewnętrzna [mm] | 38 |
| Ciężar [kg] | 0,168 |
| nr EAN | 4046001144424 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-1152 VAICO
| AUDI | 811 407 181 | |
| AUDI | 811 407 181 A | |
| SEAT | 811 407 181 | |
| SEAT | 811 407 181 A | |
| SKODA | 811 407 181 | |
| SKODA | 811 407 181 A | |
| VOLKSWAGEN | 811 407 181 | |
| VOLKSWAGEN | 811 407 181 A | |
| VAG | 811 407 181 | |
| VAG | 811 407 181 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-1152 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.