Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Mazda 626 V (GF) 2.0 DI TD (GFFP) (1998.04-2002.10) 90km » V30-0764 vaico
wybrany samochód: 
Mazda 626 V (gf) 2.0 Di Td (gffp) (1998.04-2002.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-0764 VAICO

V30-0764 Poduszka silnika, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V30-0764

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu po prawej
Rodzaj łożyskowaniaHydrołożysko
Ciężar [kg]1,0839
nr EAN4046001287268
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-0764 VAICO

Poduszka silnika przód P, hydrauliczna pasuje do: MERCEDES CLS (C219), E T-MODEL (S210), E T-MODEL (S211), E (W210), E (W211), S (C215), S (C216), S (W220, V220), SL (R230) 3.2D-5.5 03.99-12.13
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      210 240 24 17
MERCEDES-BENZ      220 240 25 17
MERCEDES-BENZ      220 240 27 17
MERCEDES-BENZ      A 210 240 24 17
MERCEDES-BENZ      A 220 240 25 17
MERCEDES-BENZ      A 220 240 27 17

Zastosowanie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-0764 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.