Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Audi A4 B6 Avant (8E5) 1.8 T quattro (2001.09-2002.07) 150km » V40-1293 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Avant (8e5) 1.8 T Quattro (2001.09-2002.07) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V40-1293 VAICO

V40-1293 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V40-1293

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Oznaczenie koloruantracytowy
Ciężar [kg]0,6319
Strona zabudowyz tyłu
nr EAN4046001289507
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V40-1293 VAICO

Poduszka silnika tył (gumowo-metalowa) OPEL CORSA A, CORSA A TR 1.0-1.6 09.82-03.93
numery OEM:
OPEL      00682 552
OPEL      06 82 552
OPEL      6 82 552
OPEL      90 223 327
OPEL      90223327

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V40-1293 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.