Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford S-MAX (WA6) 2.2 TDCi (2008.03-2012.12) 175km » 3700K138 van wezel
wybrany samochód: 
Ford S-max (wa6) 2.2 Tdci (2008.03-2012.12) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K138 VAN WEZEL

3700K138 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 3700K138

    Ocena:
numer części:

3700K138

dostawca:

VAN WEZEL

Status produktu: Normalny
Ø koła pasowego [mm]109
Dolot - Ø [mm]15,7
Wylot - Ø [mm]13,0
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków5
Wysokość 1 [mm]121
Litera rozpoznawczaMU; QS
częściowo napełniony
JakośćIR PLUS
nr EAN5410909292010
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K138 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 1.4-2.0 01.96-12.09
numery OEM:
OPEL      09174396
OPEL      1854092
OPEL      1854092-90559855
OPEL      1854102
OPEL      1854102-09174396
OPEL      90559855
OPEL      9174396

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K138 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.