Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 2.0 TSI 4x4 (2020.07-???) 190km » 4300K441 van wezel
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 2.0 Tsi 4x4 (2020.07-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 4300K441 VAN WEZEL

4300K441 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 4300K441

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4300K441

producent:

VAN WEZEL

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaType Delphi
Ø koła pasowego [mm]122
Napięcie [V]12
Ilość biegunów2
Dolot - Ø [mm]19,76
Wylot - Ø [mm]14,17
Ilość oleju [ml]150
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Gwintowana złączkaM8 X 1,5
częściowo napełniony
JakośćIR PLUS
nr EAN5410909423339
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 4300K441 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN ALMERA II, QASHQAI I, RENAULT GRAND SCENIC II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE II, MEGANE II/KOMBI, MEGANE SCÉNIC 1.4-1.6LPG 04.98-
numery OEM:
RENAULT      7711135105
RENAULT      8200470242
RENAULT      8200600110
RENAULT      8200940837

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 4300K441 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.