Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 1.8 T (1997.01-2005.01) 150km » V10-16-0010-1 vemo
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 1.8 T (1997.01-2005.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa, Original VEMO Quality V10-16-0010-1 VEMO

V10-16-0010-1 Pompa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-16-0010-1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-16-0010-1

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Tryb pracyelektryczny
alternatywnie
Numer artykułu zalecanego dodatkuV99-16-0001
Numer artykułu zalecanego dodatkuV99-16-0002
Numer artykułu zalecanego dodatkuV99-16-0003
Numer artykułu zalecanego dodatkuV99-16-0004
Ciężar [kg]0,227
nr EAN4046001699474
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa, Original VEMO Quality V10-16-0010-1 VEMO

Pompa cieczy chłodzącej AUDI A3, A5, A6 C7, Q3, TT; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON; SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI; VW BEETLE, CADDY ALLTRACK, CADDY ALLTRACK/MINIVAN 1.6D/1.8/2.0D 05.03-
numery OEM:
AUDI      5N0 122 093
AUDI      5N0 965 561
AUDI      7E0 965 561 F
SEAT      5N0 122 093
SEAT      5N0 965 561
SEAT      7E0 965 561 F
SKODA      5N0 122 093
SKODA      5N0 965 561
SKODA      7E0 965 561 F
VOLKSWAGEN      5N0 122 093
VOLKSWAGEN      5N0 965 561
VOLKSWAGEN      7E0 965 561 F
VOLKSWAGEN      7E0965561F
VAG      5N0 965 561
VAG      7E0965561F

Zastosowanie Pompa, Original VEMO Quality V10-16-0010-1 VEMO w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.