
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Ciężar [kg] | 0,142 |
| Długość [mm] | 1110 |
| dla numeru OE | 06A 906 262 Q |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 1020 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001376702 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0041 VEMO
| AUDI | 06A 906 262 Q | |
| AUDI | 06A 906 265 M | |
| AUDI | 06A 906 265 N | |
| AUDI | 6A 906 262 Q | |
| AUDI | 6A 906 265 M | |
| AUDI | 6A 906 265 N | |
| FORD | 1 119 296 | |
| FORD | YM21 9F47 2CA | |
| FORD | YM21 9F47 2GA | |
| FORD | YM21 9F472 CA | |
| FORD | YM21 9F472 GA | |
| SEAT | 06A 906 262 Q | |
| SEAT | 06A 906 265 M | |
| SEAT | 06A 906 265 N | |
| SEAT | 6A 906 262 Q | |
| SEAT | 6A 906 265 M | |
| SEAT | 6A 906 265 N | |
| SKODA | 06A 906 262 Q | |
| SKODA | 06A 906 265 M | |
| SKODA | 06A 906 265 N | |
| SKODA | 6A 906 262 Q | |
| SKODA | 6A 906 265 M | |
| SKODA | 6A 906 265 N | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 Q | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 M | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 N | |
| VOLKSWAGEN | 6A 906 262 Q | |
| VOLKSWAGEN | 6A 906 265 M | |
| VOLKSWAGEN | 6A 906 265 N | |
| VAG | 06A 906 262 Q | |
| VAG | 06A 906 265 M | |
| VAG | 06A 906 265 N | |
| VAG | 6A 906 262 Q | |
| VAG | 6A 906 265 M | |
| VAG | 6A 906 265 N |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0041 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0041 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.