Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V15-99-1905 vemo

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 VEMO

V15-99-1905 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V15-99-1905
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905
V15-99-1905
vemo V15-99-1905 Korpus termostatu, EXPERT KITS +
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 vemo
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 vemo

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-1905

producent:

VEMO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z termostatem
Sposób montażu montowany wcześniej
Temperatura otwarcia [°c] 100
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
nr EAN 4046001382239

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (100°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, VW PASSAT B5.5 1.6-3.2 11.00-06.08

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 producenta VEMO

AUDI

06B121111D, 06B121111G, 06B121111H, 06B121111K, 6B121111D, 6B121111G, 6B121111H, 6B121111K

VOLKSWAGEN

06B121111D, 06B121111F, 06B121111G, 06B121111H, 06B121111K, 06B121111L, 6B121111D, 6B121111F, 6B121111G, 6B121111H, 6B121111K, 6B121111L

numery OEM:
AUDI      06B 121 111 D
AUDI      06B 121 111 G
AUDI      06B 121 111 H
AUDI      06B 121 111 K
AUDI      6B 121 111 D
AUDI      6B 121 111 G
AUDI      6B 121 111 H
AUDI      6B 121 111 K
SEAT      06B 121 111 D
SEAT      06B 121 111 F
SEAT      06B 121 111 G
SEAT      06B 121 111 H
SEAT      06B 121 111 K
SEAT      06B 121 111 L
SEAT      6B 121 111 D
SEAT      6B 121 111 G
SEAT      6B 121 111 H
SEAT      6B 121 111 K
SEAT      6B121111F
SEAT      6B121111L
SKODA      06B 121 111 D
SKODA      06B 121 111 F
SKODA      06B 121 111 G
SKODA      06B 121 111 H
SKODA      06B 121 111 K
SKODA      06B 121 111 L
SKODA      6B 121 111 D
SKODA      6B 121 111 G
SKODA      6B 121 111 H
SKODA      6B 121 111 K
SKODA      6B121111F
SKODA      6B121111L
VOLKSWAGEN      06B 121 111 D
VOLKSWAGEN      06B 121 111 F
VOLKSWAGEN      06B 121 111 G
VOLKSWAGEN      06B 121 111 H
VOLKSWAGEN      06B 121 111 K
VOLKSWAGEN      06B 121 111 L
VOLKSWAGEN      06B121111K
VOLKSWAGEN      6B 121 111 D
VOLKSWAGEN      6B 121 111 F
VOLKSWAGEN      6B 121 111 G
VOLKSWAGEN      6B 121 111 H
VOLKSWAGEN      6B 121 111 K
VOLKSWAGEN      6B 121 111 L
VAG      06B 121 111 D
VAG      06B 121 111 G
VAG      06B 121 111 H
VAG      06B 121 111 K
VAG      06B121111K
VAG      6B 121 111 D
VAG      6B 121 111 G
VAG      6B 121 111 H
VAG      6B 121 111 K

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.