Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V15-99-1908-1 vemo

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-1908-1 VEMO

V15-99-1908-1 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO
vemo V15-99-1908-1
Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-1908-1
V15-99-1908-1
228.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-1908-1

dostawca:

VEMO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem
Ilość biegunów 2
Sposób montażu montowany wcześniej
Temperatura otwarcia [°c] 105
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,585
nr EAN 4046001612800

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-1908-1 VEMO

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-1908-1 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-1908-1 producenta VEMO

VOLKSWAGEN

06A121111, 6A121111

AUDI

06A121111, 6A121111

SKODA

06A121111, 6A121111

numery OEM:
AUDI      06A 121 111
AUDI      6A 121 111
SEAT      06A 121 111
SEAT      6A121111
SKODA      06A 121 111
SKODA      6A121111
VOLKSWAGEN      06A 121 111
VOLKSWAGEN      6A 121 111
VAG      06A 121 111
VAG      6A 121 111

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-1908-1 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-1908-1 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.