Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Ilość biegunów | 4 |
Liczba przewodów | 4 |
Kolor wtyczki | zielony |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,13794 |
dla numeru OE | 96 369 687 80 |
Długość przewodu [mm] | 500 |
Długość [mm] | 600 |
Ilość połączeń | 4 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001432491 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V22-76-0008 VEMO
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
161849, 1618R0, 16287S, 16288Z, 16289V, 1628AA, 1628HT, 1628KN, 1628YK, 16287, 9336968780, 9636968780, 9642381380, 9636968380, 96369687, 96423813
161849, 1618R0, 1618Z6, 162870, 16287S, 16288Z, 16289V, 1628AA, 1628HT, 1628KN, 1628YK, 16287, 9336968780, 9636968780, 9642381380, 9636968380, 96369687, 96423813
CITROËN | 1618.49 | |
CITROËN | 1618.R0 | |
CITROËN | 1628.7S | |
CITROËN | 1628.8Z | |
CITROËN | 1628.9V | |
CITROËN | 1628.AA | |
CITROËN | 1628.HT | |
CITROËN | 1628.KN | |
CITROËN | 1628.YK | |
CITROËN | 16287 | |
CITROËN | 9336968780 | |
CITROËN | 96 369 687 80 | |
CITROËN | 96 423 813 80 | |
CITROËN | 96.423.813.80 | |
CITROËN | 9636968380 | |
CITROËN | 96369687 | |
CITROËN | 96423813 | |
PEUGEOT | 1618.49 | |
PEUGEOT | 1618.R0 | |
PEUGEOT | 1618.Z6 | |
PEUGEOT | 1628.70 | |
PEUGEOT | 1628.7S | |
PEUGEOT | 1628.8Z | |
PEUGEOT | 1628.9V | |
PEUGEOT | 1628.AA | |
PEUGEOT | 1628.HT | |
PEUGEOT | 1628.KN | |
PEUGEOT | 1628.YK | |
PEUGEOT | 16287 | |
PEUGEOT | 9336968780 | |
PEUGEOT | 96 369 687 80 | |
PEUGEOT | 96 423 813 80 | |
PEUGEOT | 9636968380 | |
PEUGEOT | 96369687 | |
PEUGEOT | 96423813 |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V22-76-0008 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V22-76-0008 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.