Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » V24-70-0027 vemo

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V24-70-0027 VEMO

V24-70-0027 Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V24-70-0027

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V24-70-0027

producent:

VEMO

Ilość biegunów 7
Ciężar [kg] 0,877
nr EAN 4046001466625

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V24-70-0027 VEMO

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: VOLVO 960, 960 II, S90 I, V90 I, ALFA ROMEO 164, FERRARI 456 GT/GTA, 512 TR, OPEL CALIBRA A, VECTRA A 2.5-5.5 08.90-06.04

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V24-70-0027 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FERRARI

360 Spider, 360, 550 BARCHETTA, 612 SCAGLIETTI, ENZO FERRARI, F430, F430 Spider

Numery OE Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V24-70-0027 producenta VEMO

ALFA ROMEO

60562702

OPEL

1237539, 90444189, 9046224, 90462248

VOLVO

1367776, 31441262

FERRARI

138225

numery OEM:
ALFA ROMEO      60 562 702
OPEL      12 37 539
OPEL      90 444 189
OPEL      90 46 224
OPEL      90 462 248
VOLVO      1 367 776
VOLVO      31 441 262
FERRARI      138225

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V24-70-0027 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V24-70-0027 VEMO:

Jaroslaw, Blaszki
2024-01-03
 5/5
Cześć nowa, dobrze zapakowana i sprawna

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.