Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Ilość przewodów | 5 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość całkowita [mm] | 410 |
Ilość biegunów | 5 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Ciężar [kg] | 0,133 |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001502088 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V24-76-0028 VEMO
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
360 Spider, 360, 550 BARCHETTA, 612 SCAGLIETTI, ENZO FERRARI, F430, F430 Spider
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
30651724, 30751545, 30774496, 307515450, 9202935, 9470406, 9470983, 9487150, 9497317
226937Y000, 226937Y020, 22693CD700
ALFA ROMEO | 46 811 311 | |
FIAT | 46 811 311 | |
FORD | 1 367 823 | |
FORD | 1 416 163 | |
FORD | 1 484 862 | |
FORD | 1 495 746 | |
FORD | 6G9N9F472HA | |
FORD | 6G9N9F472HB | |
FORD | 6G9N9F472HC | |
FORD | 6G9N9G444AA | |
NISSAN | 22693-7Y000 | |
NISSAN | 22693-7Y020 | |
NISSAN | 22693-CD700 | |
VOLVO | 30 651 724 | |
VOLVO | 30 751 545 | |
VOLVO | 30 774 496 | |
VOLVO | 307 515 450 | |
VOLVO | 9 202 935 | |
VOLVO | 9 470 406 | |
VOLVO | 9 470 983 | |
VOLVO | 9 487 150 | |
VOLVO | 9 497 317 |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V24-76-0028 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V24-76-0028 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.