Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Bmw 3 Touring (E91) 330 xi (2005.09-2007.08) 258km » V30-71-0027 vemo
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (e91) 330 Xi (2005.09-2007.08) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekaźnik do ochrony przepięciowej, ABS, Original VEMO Quality V30-71-0027 VEMO

V30-71-0027 Przekaźnik do ochrony przepięciowej, ABS, Original VEMO Quality VEMO
vemo V30-71-0027
Przekaźnik do ochrony przepięciowej, ABS, Original VEMO Quality V30-71-0027

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V30-71-0027

dostawca:

VEMO

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Ilość połączeń9
Ciężar [kg]0,118
nr EAN4046001324789
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekaźnik do ochrony przepięciowej, ABS, Original VEMO Quality V30-71-0027 VEMO

Przekaźnik ABS pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), C T-MODEL (S202), C (W202), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E (W124) 2.0-3.6 10.92-05.00
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 540 52 45
MERCEDES-BENZ      000 540 67 45
MERCEDES-BENZ      A 000 540 52 45
MERCEDES-BENZ      A 000 540 67 45
MERCEDES-BENZ      A0005406745

Zastosowanie Przekaźnik do ochrony przepięciowej, ABS, Original VEMO Quality V30-71-0027 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Przekaźnik do ochrony przepięciowej, ABS, Original VEMO Quality V30-71-0027 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.