Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V40-15-2001 vemo

Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V40-15-2001 VEMO

V40-15-2001 Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität VEMO

    Ocena:
numer części:

V40-15-2001

dostawca:

VEMO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V40-15-2001 VEMO

numery OEM:
OPEL      11 35 240
OPEL      11 35 292
OPEL      11 35 302
OPEL      11 35 324
OPEL      1135240
OPEL      1135292
OPEL      1135302
OPEL      1135324
OPEL      18 54 067
OPEL      18 54 079
OPEL      18 54 091
OPEL      18 54 106
OPEL      18 54 144
OPEL      1854067
OPEL      1854079
OPEL      1854091
OPEL      1854106
OPEL      1854144
OPEL      24 427 890
OPEL      24427890
OPEL      68 54 071
OPEL      91 163 105
STANDARD      67203
STANDARD      68203
STANDARD      682034SEASONS

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V40-15-2001 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.